Objectius d’aprenentatge
Assoliment de les competències transversals: “aprendre a aprendre” i “digital”.
Assoliment de la competència lingüística en la seva dimensió d’expressió oral.
Avaluació
Rúbrica de treball globalitzat plasmada a l’informe a les famílies
Els ítems no son relacionats als conceptes sinó al procés
Fer rutina del que hem après i de posada en comú en acabar cada sessió
Que he après avui?
Rúbrica d’expressió oral
Prova individual sobre els conceptes investigats.
Protagonisme de l’alumne
Definir pregunta o motivació inicial: Quin voleu que sigui el nom de la classe?
Definir producte final
Defensa de temes i posterior votació
Pluja de preguntes sobre el tema i posterior classificació en apartats
Tria dels apartats que volen investigar
Elaboració dels suports on presentar el resultat de la investigació: maqueta i Power Point.
Acotar espais de recerca a Internet.
Adonar-se de que no hi ha tot a Internet de manera literal, s’ha de llegir comprensivament
Coordinació del professorat
Formació dels equips d’investigadors seguint un criteri d’heterogeneïtat.
Problemes amb alumnes amb NEE: adaptació a les seves habilitats
Elaboració d’una base d’orientació per fer la presentació de la informació: Power Point
Acotar espais de recerca a Internet.
Paper de la comunitat educativa
Rúbrica de treball globalitzat plasmada a l’informe a les famílies
Exposició del Power Point a diverses classes de l’escola i gravació de l’exposició amb vídeo per al projecte Pau Vila TV.