Tant l’Eulalia com jo teníem molt clar que havíem de deixar molt clar que un dels objectius principals del projecte havia de ser: ESCOLTAR/PARLAR/ARGUMENTAR/RAONAR/COMPARTIR
Amb aquest primer projecte de la classe de cinquè havíem d’intentar que els nostre alumnes reflexionessin sobre la seva feina i també que ho fessin a través de treballar dia a dia amb els altres.
Aquest precisament és un dels aspectes que més els va costat de tota la feina del projecte: treballar en equip i treballar tots a una, doncs per això havíem de tenir en compte les opinions dels altres i fer que la seva pròpia tingués més pes. Tot això ja costa de per si en el món dels adults però imagineu-vos amb 10 i 11 anys .
Una forma molt pràctica de fer-ho possible és a través de la carpeta d’aprenentatge la qual vam anomenar: Que he après?
Primer vam deixar molt clar, durant gaire bé tots els inicis de sessions dels objectius a dalt descrits posant exemples del que podria ser una bona pràctica d’aquest amb la interacció de les dues mestres i explicant exemples del nostra dia a dia durant les sessions de coordinació ja que ens hem d’escoltar, valorar, opinar, decidir, argumentar idees pròpies i comunes de les sessions anteriors i les futures…