La professora assigna una data màxima de presentació del treball a cada grup. Un cop realitzada la presentació, el professor i la resta de grups fan propostes de millora.
Per tal de poder incloure la música a la visita, els grups van a la classe de Conjunt Instrumental per ensenyar amb les propostes de millora incloses el guió definitiu de la visita. Al mateix temps el Conjunt instrumenal ens comunica les peces que tocarà i on es situaran en el jardí.
EUREKA!!
Kahoot : Mentre estavem treballant per grups un dels alumnes d’un grup proposa la creació d’un Kahoot sobre els jardins. S’explica a la classe i la resta de companys els hi sembla bona idea. Per tant es decideix incorporar aquest joc d’aprenentatge al final de la visita als jardins. Els alumnes que han assistit a la visita hauran de respondre amb els seus mòbils a les preguntes proposades. Per a marcar el temps de resposta de les preguntes el grup de CONJUNT INSTRUMENTAL farà la musica amb els tubs sonors que han fet ells mateixos
Conte: Una part del treball era l’elaboració d’un tríptic de suport a la visita. Ha sorgit la idea d’inventar un CONTE DELS JARDINS. Es proposa a la resta de grups i s’acorda que es farà un conte ja que s’ha buscat informació i es creu que no n’existeix cap. Per tant s’agafa el repte d’il·lustrar-ne un.