Aprenem fent, pensant i comunicant

La metodologia emprada en aquest projecte ha permès als infants aprendre de moltes maneres, en diferents contextos i a través de diferents mitjans. Hem ofert escenaris d’aprenentatge que van més enllà de les aules, entorns exteriors com ara el pati de primària, el d’infantil i el badiu (petit pati de l’aula).

Creiem que aprendre és canviar i aquest canvi es deu a una interrelació d’experiències que connecten aprenentatges o coneixents adquirits per resoldre noves situacions. La majoria dels aprenentatges s’han donat a partir de la manipulació i l’experimentació així com a través del joc i dels llenguatges entesos com a forma de coneixent.

Hem plantejat situacions d’aprenentatge que han permès la construcció de coneixement  a través d’experiències vivencials combinat en un treball intel·lectual on entra en joc la comunicació, l’anàlisi, l’observació, el debat, formulació d’hipòtesis i la reflexió.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *