La meva experiència com a participant del projecte de teatre ha estat força positiva. El fet de treballar d’una manera diferent a la que acostumem a fer en el dia a dia, donant molt de protagonisme a l’alumnat, és enriquidor, tant per ells com pel professorat. També és cert que no tot l’alumnat s’ha engrescat de la mateixa forma, hi ha hagut alumnes més i menys motivats, però en genera està anant força bé.
Els continguts treballats a la meva àrea són:
- Creació dels diferents elements del decorat (dibuix en cartró, pintat, retallat i muntatge de les diferents peces.
- Creació d’un fons d’escenari multimèdia.
- Creació d’un cartell publicitari.
- Creació un full de càlcul per a les despeses.
- Recerca d’espais per fer diferents representacions (contacte amb les persones responsables i visita de l’espai)
Les competències treballades són:
- Competència artística i cultural, en la creació dels diferents elements del decorat amb una estètica determinada.
- Competència comunicativa lingüística, parlar i conversar, escoltar els altres
- Tractament de la informació i competència digital, en la creació d’un full de càlcul per les despeses originades, i recerca d’informació i tractament d’aquesta informació.
- Competència d’aprendre a aprendre: desenvolupar la capacitat d’observació, planificació de la feina, motivació per la feina feta.
- Autonomia i iniciativa personal, per prendre decisions i aprendre de les errades.
- Autonomia social i ciutadana, a l’hora de treballar en equip i respectar les decisions de la majoria. Cooperació, diàleg i negociació.
- Competència en el coneixement i la interacció amb el món físic per intentar habilitar l’entorn més adient per a la representació de l’obra de teatre.
Montse Muñoz – Professora de Tecnologia