PUNT DE PARTIDA: GÈNESI
Tot es va iniciar fa dos cursos. Arrel d’una proposta de col·laboració d’una professora de primà ria, neix la idea de crear un joc relacionat amb les matemà tiques. L’objectiu és que els nois i noies de les escoles de primà ria del municipi juguin a aquest joc creat per l’alumnat de 1r d’ESO.
Tenir 4h setmanals de matemà tiques ens permetia plantejar-nos la possibilitat de destinar una hora a la setmana per l’elaboració d’aquest joc.
Buscant col·laboració de diferents matèries, el primer i segon any es decideix que el departament de visual i plà stica pot donar una millor qualitat del producte final: taulers, estètica, daus, … Per dur a terme aquesta col·laboració, es creu convenient treballar el joc durant el segon trimestre, que és quan es fa geometria a visual i plà stica.
Fent revisió dels dos primers anys vèiem una llacuna per què fa al tema lingüÃstic, aixà que aquest curs vam demanar col·laboració al departament de llengües per tal que ens ajudés a revisar la redacció de les regles dels jocs i també la de les preguntes que es proposen. Ens cal aconseguir millor coordinació però hem millorat en aquest aspecte. D’altra banda també vam demanar col·laboració al departament de tecnologies per tal d’aconseguir un millor acabat dels taulers en alguns casos.