Definició del producte

Vam decidir el producte final: un curtmetratge de 4 o 5 minuts. Fer un curtmetratge implica molta feina, sobretot de preparació i de recerca d’informació. També vam decidir que el compartiríem amb les famílies, amb altres alumnes d’altres USEE de la ciutat i amb els professors del centre que convidaríem a l’estrena. Per tant, el repte ja estava definit amb un objectiu, amb un producte final concret i únic, i amb la motivació de fer participar a altres persones externes al grup.

Donades les dificultats intel·lectuals en general dels alumnes USEE, en aquest projecte demanarem la col·laboració dels alumnes del grup Horitzó per tal que ens ajudin amb l’edició de la pel·lícula i amb altres aspectes més tècnics.

Una de les qüestions importants és l’organització del grup. Que treballem cooperativament no significa que tothom hagi de fer totes les tasques, sinó que hi ha d’haver un repartiment i una organització per a què tots els alumnes se sentin importants desenvolupant el seu rol i fent les tasques que els hi pertoquin. Tots han d’aportar el seu esforç per a poder tenir un producte final satisfactori, tenint en compte les capacitats de cadascun d’ells i les ajudes que poden rebre tant de les professores, com de les educadores i les famílies.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *