POSEM TÍTOL AL PROJECTE?

Com començar el projecte i escollir un nom per anomenar-lo és el que ens plantegem sempre en primer lloc.

El nostre projecte té un camí marcat  des de l’inici i fins a final de curs. La majoria de les activitats sorgeixen de les preguntes dels alumnes i estan marcades pels continguts a treballar però el tema del projecte ha estat prèviament decidit per les mestres. A cada classe, malgrat fer el mateix projecte, les activitats que sorgeixen poden ser diferents i el resultat final també.

Aquest plantejament sovint ens porta a discussions molt enriquidores amb el grup impulsor ja que hi ha mestres que són del parer que seria millor fer un projecte que sortís de l’interès dels alumnes. Les mestres de cicle superior ens sentim més còmodes així ja que estem molt pressionades per tots els continguts que s’han de treballar abans de passar a l’ESO. Arribem a la conclusió que perquè l’aprenentatge sigui significatiu encara que proposem nosaltres el tema del projecte, les activitats i preguntes que es van fent els alumnes són el fil conductor dels seus nous coneixements i motivacions.

IMG_20161109_131105

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *