Presentació CEBMC

 

ORGANITZACIÓ DE CENTRE I COORDINACIÓ D’EQUIPS DE PROFESSORS

 

CREACIÓ CEBMC

FASES PROJECTE

OBJECTIUS D’APRENENTATGE

  • Sabem diferenciar els diferents cossos celestes?
  • Som capaços de treballar a escala?
  • Som capaços de deslocalitzar qualsevol punt?
  • Coneixem el nostre Planeta
  • Diferenciem les diferents textures, volums i formes?
  • Coneixem què és el clima?
  • Sabem què és la meteorologia?
  • Coneixem les característiques de la vida?
  • Som capaços de crear un noticiari?

FASE 1 UNIVERS I SISTEMA SOLAR

 

 

Diari de tasques

Diari de tasques

Dossier introducció

Dossier escales

Dossier música

FASE 2 ATMOSFERA I TERRA

geosfera

 

Dossier relleu

Dossier maqueta

 

FASE 3 CLIMA I PAISATGE

Sortida a la Ruta verda i pràctica d’una connexió exterior del telenotícies.

Dossier català

Connexions exteriors

 

mapa3

FASE 4 VIDA

dossier cel_lula

Dossier

FASE 5 PRODUCTE FINAL

Storyboard

 

kahoot1C_14

PRODUCTE FINAL

AVALUACIÓ

Valoració de cada fase

002_Valoracio 1a fase

PROGRAMACIÓ

CONCLUSIONS

Després de fer tota la feina ens toca fer una valoració de la realització del projecte. Podem concloure que ha sigut molt profitós, hem aconseguit els objectius que ens proposaven, hem fomentat el treball en grup, el treball col·laboratiu entre els alumnes. Hem respectat els tempos de cada alumne.

Per altra part hem de millorar la  comunicació entre alumne i professorat, disposant, invertint, més temps per fer aquest retorn, que l’alumne sàpiga de quin punt parteix, en quin grau es troba i que pot fer per millorar.
Altre punt a millorar és el fet de fer que els objectius del projecte els han de crear els alumnes a partir de les bones preguntes i de les seves necessitats.
txt_realitatoficció

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *