ENS TRENQUEN ELS ESQUEMES

Ja tenien les idees més clares i per tant ja podíem començar a pensar com encaràvem el treball. Les mestres amb les nostres idees de treball cooperatiu i de grup vam planificar de que cada grup fes una proposta de ciutat ideal, que era el tema del producte final.

Els hi vam exposar i no hi van estar d’acord: segons ells cada alumne tenia la seva idea personal i per tant tots volien poder expressar-la individualment i defensar-la davant dels altres. Fins i tot van buscar-hi la solució: ja ho farien a casa per deures. Podien fer un dibuix o una explicació.

Nosaltres volíem acotar més per no tenir tants treballs diferents però aquest raonament ens va semblar correcte i vam acceptar la seva proposta.

I ja ens teniu escanejant tots els treballs i dedicant una altra sessió perquè cada alumne pogués dir la seva.

Mentre els alumnes exposaven nosaltres anàvem fent un buidatge d’elements coincidents en les diferents propostes.

*Donat que cada alumne va fer una explicació individual vam aprofitar per refrescar la rúbrica que havíem utilitzat per fer l’exposició oral dels diferents apartats investigats i avaluar aquesta competència. (rubrica e oral 3r)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *