Producte final o productes finals?

FEM PROJECTES O L’AULA ÉS UN PROJECTE?

Tot i no ser un producte pròpiament del projecte anem construint aquest plafó com una  mena de xarxa de coneixements fruit del treball d’aula en diferents moments. Són petites evidències dels aprenentatges que els nens van documentant i que han d’interelacionar.

2017-05-15 11.04.30

PARTICIPACIÓ EN EL CONGRÉS DE CIÈNCIES

El Congrés de Ciències de Santa Coloma de Gramenet és una plataforma on els nens/es exposen els projectes científics duts a terme durant el curs. A la nostra escola hi participen els nens de primer a quart.

Enguany aquest projecte no s’ha presentat al Congrés perquè aquests alumnes ja han tingut ocasió de fer-ho en les les tres edicions anteriors, per la qual cosa aquest curs hem optat per a difondre’l internament.

CARPETA D’APRENENTATGE

Al llarg del projecte, cada nen fa un recull de les evidències del seu procés d’aprenentatge. No és un àlbum o dossier pròpiament on s’hi recollint totes les activitats. Òbviament, n’hi ha que per format (exposicions orals, tallers, maquetes…. ) seria impossible d’aplegar.

Amb tot, la carpeta d’aprenentatge té una triple finalitat:

  1. Evidenciar el procés d’aprenentatge individual.
  2. Garantir, a partir de les evidències, el procés de regulació de l’aprenentatge que dur a terme cada nen.
  3. Vincular a la família en el procés d’aprenentatge.

MAQUETES I EXPOSICIONS ORALS

En alguns dels múltiples cicles d’aprenentatges el producte final ha estat la planificació i elaboració d’una maqueta i/o una exposició oral.

 

 

 

 

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *