Com avaluem el projecte?

Al llarg del projecte hem emprat diferents eines i instruments d’avaluació prou variades en format i objectius. Tot plegat per a respectar els diferents estils d’aprenentatge i, per descomptat, també els diferents ritmes.

Rúbrica

En el projecte, la rúbrica ha tingut un doble objectiu:

  • Compartir els objectius de la tasca.
  • Eina de revisió, avaluació i regulació dels aprenentatges.

Rúbrica palanques

Bases d’orientació

Igualment, la base d’orientació fou l’instrument per a compartir els objectius abans d’acomplir l’activitat i com a eina de revisió, avaluació i regulació un cop acabada.

Base d'orientació ( Text instructiu)5e

Coavaluació i la autoavalació

A partir de la base d’orientació els nens han fet una coavaluació en parelles, per tal de localitzar aspectes del treball del company susceptibles de millora i ser capaç de suggerir millores alternatives, procés que reinverteix en el propi procés d’aprenentatge. Per acabar, cada alumne incorpora les millores en el propi treball.

2016-10-28 10.11.25

Aprenentatges entre iguals i regulació

 

2016-10-28 10.10.47-2Exposicions orals: Avaluació

Transferència dels aprenentatges

Fonmentalment, en les activitats del tipus cas pràctic. N’incloem un parell.

Transferencia aprenentatges

avaluació palanques

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *