Com que aquest trimestre és molt curt, se n’adonen que quan muntin l’àlbum hi haurà poques feines per presentar. A més s’afegeix el tema que la major part del projecte està fet en grup, de manera que hi ha poques evidències del que s’ha fet, si no es veu el producte final (el joc: tauler, preguntes, fitxes, normativa del joc, graella de puntuació…)
De manera que per a ells pren molta importància tot allò que puguin posar dins la carpeta d’aprenentatge. Finalment, els he donat unes bosses de plàstic transparent amb tapa i velcro que els ha agradat molt per tenir com a carpeta d’aprenetatge. Per a ells és un material nou i els fa molta il.lusió. Però a l’hora de posar-hi les feines que ells volen, tenim una mica de conflicte, ja que tenen unes petites carpetes on han anat desant totes les produccions que han fet en grup i moltes d’aquestes coses, les voldrien posar a la seva carpeta.
Estem intentant trobar una solució que agradi a tothom.