CORREU ELECTRÒNIC

En una de les reunions dels mestres implicats en el projecte vam pensar que una manera perquè els alumnes ens poguessin fer arribar  les informacions que trobaven, era crear una adreça de correu electrònic (per cada classe),així no cal  imprimir cap paper, poden enviar fotos, pàgines interessants,… i és més fàcil per poder manipular tot els documents que ens porten per tal d’anar elaborant la seva carpeta d’aprenentatge.

Les adreces són:

labarretina2na@gmail.com

labarretina2nb@gmail.com

Si voleu enviar quelcom que ens pugui ser útil ja sabeu.

QUÈ SÉ ?, QUÈ VULL SABER ? I ON TROBAR LA INFORMACIÓ.

Després de descobrir qui era el català en la fotografia vam demanar als nostres alumnes què en sabien, què volien saber i a on trobaríem tota la informació.

Entre tots vam anar dient i ho anàvem apuntant en un document word, el qual els nens el veien projectat al canó, així, podien veure quines preguntes ja havien dit.

Dir que estan força motivats pels projecte cosa que es reflexa en la quantitat de preguntes sobre el què volen saber sobre la barretina.

QUÈ SABEM DE LA BARRETINA QUÈ VULL SABER (BARRETINA) QUÈ VULL SABER (BARRETINA)II A ON PUC TROBAR INFORMACIÓ

 

QUAN ENS REUNIM

Per començar a parlar del projecte, ens reunim els mestres de cicle inicial( que som els implicats) els dilluns de 2/4 d’1 a 1/4 de dues, per tal de posar en comú tot el procés del projecte. Comentem dubtes i entre tots intentem donar solucions per tal de poder guiar els nostres alumnes en l’adquisició dels seus aprenentatges.

Les tutores hem estat les encarregades de plantejar el projecte que volem que els nostres alumnes aprenguin. Vam mostrar a la pantalla digital una foto en la qual es veia gent de diferents països. A partir d’aquí, vam formular la pregunta: Sabríeu identificar qui és el català? Llavors els alumnes vam començar a fer hipòtesis i entre tots vam buscar la solució. Va ser una manera motivadora d’introduir el tema escollit: LA BARRETINA.

FOTO INTRODUCCIÓ

 

 

ENS PRESENTEM

Hola benvingut/des al bloc de la Barretina,

Em presento, sóc la Marta Folgarolas tutora de segon de l’escola Mossèn Cinto de Folgueroles i juntament amb els meus companys i companyes, guiarem als alumnes de segon, en el projecte de LA BARRETINA, per tal que coneguin aquest distintiu  propi català i lligat amb la línia d’escola en l’estudi de la recerca històrica.

Dir que som una escola de doble línia. A segon, som una classe de 22 i un altre de 23.

VALORS_2560x2048