Dues estrelles i un desig: una retroacció constructiva

Durant aquests dies els diferents grups de cada projecte han començat a presentar a la resta de company@s de classe el resultat de la seva recerca. El grup de l’Andrea, el Pol, l’Àlex i la Maria en són els primers. He demanat que un altre grup els fes una retroacció constructiva quan acabessin l’exposició; és a dir, que pensés dos aspectes positius i un a millorar i els ho comuniqués. El grup de l’Emma, la Mirjam i l’Anna s’hi ha ofert.

20160520_095946

20160520_095024

Aquesta manera d’avaluar-se entre iguals pretèn aconseguir una retroacció constructiva, ja que obliga els company@s a valorar la feina dels altres (dues coses que els hagin semblat bé) i també a fer crítica constructiva (un aspecte millorable, amb alguna idea de millora). L’Emma ha fet molt bé aquesta retroacció constructiva; segur que el grup s’ha sentit valorat en la seva feina i alhora els ha fet adonar-se d’un aspecte millorable per a la propera ocasió. La dinàmica la vaig aprendre de la Dra. Jane Jones (@Yelkajane), professora al King’s College London, i ella en diu “two stars and one wish” (dues estrelles i un desig). En aquesta ocasió, aquesta retroacció oral és més àgil i senzilla que omplir una taula de coavaluació escrita.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *