Fa uns dies vaig coincidir amb una companya que tenia problemes per accedir al seu compte de correu electrònic de XTEC, i em va demanar ajuda. El problema que tenia era que quan intentava accedir al seu compte de correu, mitjançant la plataforma del Gmail, li mostrava un missatge dient que l’administrador del domini li havia inhabilitat el compte.

Malgrat que ella em va assegurar que havia canviat la contrasenya quan li havien requerit, aquest acostuma a ser un dels motius principals d’inhabilitació d’accés al correu.

Per solucionar aquest petit contratemps (no cal que ens amoïnem, generalment és fàcil d’arreglar), tan sols hem de restaurar una nova contrasenya.

Si ens trobem en aquesta situació, ho podem solucionar de diferent manera, segons la nostra casuística:

Si, tot i haver provat aquestes solucions, el sistema segueix sense reconèixer-nos, haurem de demanar una nova alta d’usuari.

MOLT IMPORTANT!!!!

No canvieu mai la contrasenya des de l’aplicació del Gmail, ja que el compte XTEC està sincronitzat per accedir a altres serveis del Departament d’Educació com són Odissea, ATRI, ….

Altres webs d’interès respecte al compte XTEC:

Web de referència d’aquesta informació:

Centre de recursos pedagògics del Vallès Occidental II