Correu de XTEC bloquejat o inhabilitat
Fa uns dies vaig coincidir amb una companya que tenia problemes per accedir al seu compte de correu electrònic de XTEC, i em va demanar ajuda. El problema que tenia era que quan intentava accedir al seu compte de correu, mitjançant la plataforma del Gmail, li mostrava un missatge dient que l’administrador del domini li havia inhabilitat el compte.
Malgrat que ella em va assegurar que havia canviat la contrasenya quan li havien requerit, aquest acostuma a ser un dels motius principals d’inhabilitació d’accés al correu.
Per solucionar aquest petit contratemps (no cal que ens amoïnem, generalment és fàcil d’arreglar), tan sols hem de restaurar una nova contrasenya.
Si ens trobem en aquesta situació, ho podem solucionar de diferent manera, segons la nostra casuística:
- Recordem la contrasenya que teníem. En aquest cas només haurem de demanar un canvi de contrasenya.
- No recordem la contrasenya d’accés. Hem de sol·licitar un recordatori.
Si, tot i haver provat aquestes solucions, el sistema segueix sense reconèixer-nos, haurem de demanar una nova alta d’usuari.
MOLT IMPORTANT!!!!
No canvieu mai la contrasenya des de l’aplicació del Gmail, ja que el compte XTEC està sincronitzat per accedir a altres serveis del Departament d’Educació com són Odissea, ATRI, ….
Hola, jo he tingut que donar-me d’alta per recuperar el meu correu, ja que el tinc inhabilitat. La meva pregunta és si tornaré a tenir la mateixa adreça electrònica o em donaran altra?
Gràcies pels consells
Hola,
No tinc resposta a la teva pregunta, ja que no m’hi he trobat mai.
De totes maneres, jo et recomanaria parlar amb l’equip directiu. Des de direcció del centre on estiguis actualment, en teoria, poden recuperar-te l’accés al teu compte antic.
Espero que ho puguis solucionar ben aviat!
Hola,
En aquest cas heu de parlar amb direcció. Ells poden fer-hi alguna cosa.
Salutacions!
Hola, soc treballadora de la generalitat i s’ha inhabilitat el meu correu xtec.
Com puc tornar a recupera-lo?
Hola,
Igual que al comentari anterior, aneu a parlar amb direcció. Des d’allà un podran ajudar.
Espero que hi hagi sort!
Bones, necessito ajuda urgent, tinc el mateix problema que descrius. Intento accedir al meu correu xtec amb la contrasenya correcta, i em surt una informació que diu que google workspace ha inhabilitat el meu compte google. Vaig a l’ajuda i em demana que he d’iniciar sessió i iniciar una apelació. No trobo res d’això i no puc iniciar sesió si tinc el compte inhabilitat.
Moltes gràcies
Hola,
Sempre que us trobeu amb el correu inhabilitat o bloquejat heu d’anar a parlar amb direcció.
Mitjançant l’aplicació GUAC a la que tenen accés les direccions, us el podran desbloquejar.
Espero que vagi bé!
No em funciona el meu correu!!!
ianguita@xtec.cat