Usuaris que poden deixar comentaris

Per poder escriure comentaris heu de tenir un compte d’XTEC (si sou professors) o d’EDU365 (si sou alumnes).


Pel segon cas, us poso la informació de com donar-vos d’alta a l’EDU365 (extret de la web d’XTECBlocs).


L’alumnat pot sol·licitar un compte d’usuari/ària des de la web de l’edu365: opció Atenció a l’usuari/ària que hi ha a la barra lateral, dins la secció Altres enllaços.És molt recomanable que, prèviament, es llegeixin les condicions d’ús. altes2.png
Si es fa clic sobre l’opció Atenció a l’usuari/ària, s’arriba al formulari que l’alumnat han d’omplir per sol·licitar el compte de correu.Cal tenir molt present que aquest formulari s’ha d’imprimir i emplenar. Un cop ple, s’ha d’enviar per correu o per fax a l’adreça que figura a dalt mateix del formulari. Passats uns dies, es rep una notificació en què s’indica que el compte ha estat creat i amb els paràmetres d’accés.
altes3.png

És molt recomanable que tingueu un compte d’accés i així podreu fer les vostres aportacions als articles que es vagin publicant.

Deixa un comentari