La Festa del Voluntariat de Sabadell

El dia 5 de Desembre és el Dia Internacional del Voluntariat, per això dimecres 4 de Desembre del 2019 es va celebrar la Festa del Voluntariat de Sabadell, una festa per a tots els voluntaris d’entitats de Sabadell. Nosaltres, com som dinamitzadores del joc al Parc Taulí vam poder anar-hi i vam gaudir de l’Espectacle Sin-Con-Tacto de Liant la Troca.

Liant la Troca és un Col·lectiu de Dança Integrada format l’any 2011 i constituït per persones amb diferentes capacitats, artístiques i motrius, amb la necessitat d’expressar-se per mitjà de l’art i el moviment.

Vam tenir l’oportunitat de veure’ls en acció i van despertar en nosaltres moltíssimes emocions. Vam plorar i riure a la vegada i si l’objectiu que tenen com a grup és fer oblidar als espectadors els conceptes de Discapacitat, Rebuig i Segregació, sens dubte ho van fer.

Gràcies a ser voluntàries hem pogut viure aquesta experiència tan gratificant, cosa que no pensàvem que ens pogués donar el voluntariat.

Per això volem deixar algunes imatges i vídeos per aquí i així us feu una idea, però us assegurem que si teniu l’opció d’anar a veure’ls, aneu-hi, que no us penedireu.