LA MALETA VIATGERA VA A LA MUNTANYA

La protagonista d’aquesta setmana ha compartit amb nosaltres una sortida molt
divertida a la muntanya un dia de tardor. Ho va passar d’allò més bé trepitjant les fulles
seques dels arbres. A més, ens ha ensenyat la seva casa i la seva família: els seus
pares i els seus dos germans que són més grans que ella. També hem vist com es
disfressa per passar-ho bé, un dia al parc aquàtic i una sortida a la neu.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *