Durant el mes de Març els ambients han estat plens de bons moments, jocs i descobriments nous. Els nens i nens de P3 cada vegada estan més adaptats/-des al funcionament dels ambients i això fa que gaudeixin molt. Per realitzar les sessions d’ambients seguim la següent rutina:
- Fem una rotllana de grup on expliquem quines propostes trobarem durant la sessió. Els nens i nenes saben que hi ha materials i jocs reservats per les sessions d’ambients i això fa que les esperin amb moltes ganes!!
- Un cop acabem la trobada a la rotllana els nens i nenes trien de manera lliure on volen anar i van canviant o no segons el seu interès. De vegades, si és una activitat que volen fer molts nens i nenes (ex: taula sensorial); passada una estona es demanarà que deixin el seu lloc a un altre nen o nena. Hi ha propostes amb un nombre limitat de cadires (de tal manera que la mestra pot estar més present i acompanyar una activitat concreta) .
- Un cop acabada la sessió tornem a la rotllana i els nens i nenes que volen poden explicar alguna cosa que han fet, a què han jugat, amb qui, si els hi ha agradat o no…
A continuació us deixem un recull de fotografies amb diferents moments del joc i de les activitats que han fet els vostres fills i filles durant aquest mes de Març.
TRUQUEM PER TELÈFON ALS PERSONATGES DELS CONTES QUE HEM EXPLICAT ( AIXÒ ENS PERMET PRACTICAR JUGANT AMB LA NUMERACIÓ, L’EXPRESSIÓ VERBAL I LA IMAGINACIÓ)
FEM OUS DE PASQUA AMB PECES SOLTES
LA TAULA SENSORIAL DE PASQUA AMB BLAT DE MORO, POLLETS, PLOMES I ESTRIS DE DIFERENTS FORMA I MIDA
FEM CREACIONS AMB ELEMENTS NATURALS
FEM UN COLLAGE LLIURE QUE ENS PERMET UTILITZAR LES TISORES I LA PEGA
JOC SIMBÒLIC: FEM DE MECÀNICS/QUES I DE DOCTORS/-ES
JUGUEM I REPRESENTEM ELS CONTES QUE EXPLIQUEM A L’AULA