MIREU COM TREBALLEM !!!!

INNOVAMAT | Escola Flama

Els vostres fills i filles estan aprenent moltes coses.

En el llenguatge matemàtic , com ja sabeu ,treballem amb el projecte d’Innovamat , on realitzen un aprenentatge de les matemàtiques a partir de la manipulació, de reptes vivencials i de desenvolupar estratègies per resoldre els problemes plantejats.

A la vegada també es fan racons de joc matemàtic, on a partir de jocs de taula els infants treballen  conceptes matemàtics ,sense adornar-se’n .

En el llenguatge verbal i escrit van aprenent a través de converses diàries i de racons i tallers de llengua escrits que es preparen tenint en compte les individualitats del grup i respectant el ritme de cada infant i el seu nivell de maduració. En aquestes propostes de racons de treball, que canviem constantment, aprenem el món de les lletres  amb el nostre Drac de les Lletres i descobrim el so de cada lletra  i quina lletra és, a vegades, algunes ens enganyen, com s’escriuen cadascuna d’elles, com es formen síl·labes, paraules, com relacionem una imatge amb la paraula,… I moltes propostes més en les quals aprenen lectoescriptura.

Volem que ho veieu tot a través de les imatges que us deixem aquí abaix.

TALLERS I RACONS D’INNOVAMAT P5-A

RACONS DE JOC MATEMÀTIC P5- A

INNOVAMAT P5- B

RACONS INNOVAMAT P5- B

RACONS DE LLENGUA P5- A

RACONS DE LLENGUA P5- B

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *