Llibre viatger P4B

La nostra draga ens ha explicat diferents moments especials viscuts amb família. La visita al Zoo, la setmana Santa i Sant Jordi. També ha compartit amb nosaltres una experiència que ens va fer obrir els ulls com taronges: aprofitant la visita a casa de la “tita”, va veure i va fer-se una foto davant de la porta de la casa de colònies (on aniriem properament)!

• Cliqueu AQUÍ per veure les fotos

Seguim!

Bon dia a tothom!!

La nit ha anat molt bé, i ja estem en acció!!! S’han vestit i preparat tots/es sols/es, hem recollit la roba bruta a la motxilla, els sacs (amb l’ajuda de les mestres) i hem esmorzat perquè no ens falti energia! Hem començat el dia plovent, però després ens ha sortit una mica el sol!

Fotos aquí

Hem fet un joc de pistes trobant-les pel poble i pel bosquet del voltant. Estan gaudint a tope!

Fotos aquí

I després a dinar i una mica de joc lliure mentre esperem a l’autocar. I comença el nostre viatge de tornada!
Fotos aquí

Han gaudit moltíssim, i tornen mooooolt cansats/des!! Ens veiem en una estoneta!!

Primer dia de colònies!

Hem conegut la casa i la seva història! Hem vist totes les sales, hem pujat al terrat i hem pogut veure unes vistes panoràmiques!! Després hem estat jugant pel “pati”: tenim sorra, plantes, arbres, bitxos… ens està encantant!!! I també ens hem preparat els nostres llits!!
(Durant les activitats sense mascareta i per jugar tots/es junts/es ens la posem)

Fotos aquí

I per dinar: arròs amb tomàquet, saltxixes i plàtan! Han menjat molt bé!!

Fotos aquí

A la tarda, hem fet una gimcana dels sentits tot passejant pel bosquet de l’entorn i després cadascú ha fet la seva capseta dels sentits. Hem berenat pa amb xocolata i hem celebrat l’aniversari del Biel!!

Fotos aquí

i per sopar: sopa de fideus, croquetes de pollastre i iogurt. Han sopat súper bé i repetint!! No ens donava temps ni a fer fotos gairebé! Després hem fet el joc de nit, que en comptes de les plomes del mussol, hem estat buscant les pedres màgiques del follet Pinxo. I ja cap a l’habitació, a posar el pijama, rentar les dents, fer un pipi i a dormir!

Fotos aquí

Ha estat un dia genial però esgotador!! Bona nit!

Sant Jordi ’21

Aquest any si que hem pogut celebrar Sant Jordi com cal!! L’escola es va omplir de roses, llibres i va sortir el sol per poder fer aquesta festa envoltats/des de companys i companyes.

Durant el matí vam poder veure una petita representació dels/de les alumnes de 3r i participar en els Jocs Florals de l’escola amb uns dibuixos de Sant Jordi que vam fer a la classe. Com a obsequi, ens van regalar un lot de contes a cada classe!

També al llarg de la setmana vam anar realitzant una manualitat per crear el nostre record de la festa, així com vam poder gaudir d’una ronda de contes entre algunes mestres d’infantil.

Podeu veure fotos aquí

P4A  –   P4B  –    P4C

Protagonista de la setmana P4A

A la classe dels dofins encara teníem pendent realitzar l’activitat del protagonista amb la L i la seva família. Ens ha explicat i ensenyat la seva família, com era de bebé i quines coses li agraden molt; i també hem vist que li agraden molt les nines i els contes.

Els seus pares van poder venir a passar una tarda amb nosaltres, i vam fer una activitat de l’Elmer, l’elefant, a partir del conte de la festa, escoltant la història i creant la nostra titella d’elefant. Ens ho vam passar molt bé i, fins i tot, vam fer una desfilada d’elefants!!!

Podeu veure fotos aquí

Moltes gràcies familia!!