Us facilitem llocs web per entendre i practicar les divisions! Som-hi!
Avui dia 23 de febrer de 2018 hem visitat l’Espai Far de Vilanova i la Geltrú.
Està situat a l’emblemàtic Far de Sant Cristòfol, és un equipament museístic que mostra el ric patrimoni mariner vilanoví. Compta amb tres espais amb exposició permanent: el Museu del Mar de Vilanova i la Geltrú, l’Espai Víctor Rojas i el Museu de Curiositats Marineres Roig Toqués.
El Museu del Mar de Vilanova i la Geltrú, es troba a l’antiga casa del faroner i exhibeix alguns dels objectes relacionats amb el món de la pesca i la tradició marinera que l’Associació del Museu del Mar ha anat rebent de donacions de pescadors i veïns del barri de Mar. Inclou també un àmbit dedicat a la preservació de la memòria oral.
L’Espai Víctor Rojas, acull el bot de salvament de nàufrags Víctor Rojas. Un dels tres únics bots d’aquesta tipologia que es conserven a Catalunya. És un bot mixt per navegar a rem i vela, insubmergibles i autoredreçable.
El Museu de Curiositats Marineres Roig Toqués mostra la col·lecció d’objectes relacionats amb el mar que Francesc Roig Toqués atresorà al llarg de la seva vida: enginys de vaixells, sorres de tot el món, peixos, entre d’altres curiositats. En aquest espai també es ret homenatge a la famosa Carpa Juanita, un peix que ensinistrà el Sr. Roig Toqués i que bevia en porró i menjava d’una cullereta.
Ha estat molt interessant!
Cliqueu sobre la imatge i veure-ho les fotografies.
Gitanes i bastoners
Hola a tothom!
Tots just iniciem el 3r! Un curs que engeguem amb moltes ganes, il·lusió i molta empenta!
Enguany, l’eix transversal anirà de la mà del Projecte Erasmus +.
Què és? És un projecte internacional que es durà a terme conjuntament amb una escola de Dinamarca i de Rumania, on la nostra escola serà la coordinadora.
Es va iniciar l’any passat amb l’equip de mestres, on es va evocar molta dedicació i esforç per tal de que aquest any ens l’atorguessin, i així, gaudir tota la comunitat educativa.
Rep el nom de Diving into the sea with MEWE SPACE .
Es faran activitats coordinades sobre el mar on el producte final serà el Mewe Space, una nova eina digital educativa.
Us anirem informant!
Molt bon inici de curs!
Gitanes i Bastoners
Bon dia!!
Aquí podeu veure el vídeo que li hem fet a la Kaylani. Et trobarem molt a faltar!!!!
https://goo.gl/photos/xNvXhMh5A6tzYZzw5
(Si cliqueu a presentació de diapositives podreu veure-ho com si fos tot un vídeo)
Aquí teniu algunes fotos de la presentació dels treballs de l’Univers.
Famílies, ja tornem a ser aquí amb les piles carregades i moltes ganes de treballar!
Dins del possible anirem penjant aquí imatges i informacions de les activitats que fem. Esperem que aquest sigui un gran curs per a tots!
Hola famílies!
Espero que estigueu passant unes bones vacances!
Ja sé que arriba una mica tard, però la tecnologia no ha estat de part meva. De totes maneres, per fi ha arribat l’esperat vídeo de les formigues. Espero que el gaudiu!
Ens ho vam passar molt bé fent les disfresses i lluïnt-les! Cliqueu aquí per veure’n algunes fotografies.