BUSQUEM UN NOM PER A LA CLASSE

Aquesta setmana hem tingut molta feina. Hem preparat les carpetes, els arxivadors, els separadors, hem triat els càrrecs de la classe, etc.
També hem estat pensant el nom de la classe. Hi ha hagut moltes propostes com els indis i les índies, l’espai, els dracs, artistes, els volcans, els països del món, les samarretes…
Cadascú ha defensat el nom que ha proposat explicant perquè li agaradaria que la classe tingués aquest nom i quines possibilitats teniem d’aprendre coses noves.

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *