Unitat 1: LA percepció visual. La llum i l’ombra. Indicadors de profunditat

(LLIBRE de la pàg 43 a la 53)

Activitats que hem realitzat a classe:

– Dimarts 16 de setembre:  Clarobscur utilitzant trames

– Dimecres 17 setembre:  Clarobscur objectes cares planes

– Dijous 18 setembre:  Superposició de formes com indicador de profunditat

– Dimarts 23 setembre:  ”

– Dimecres 24 setembre:  Exercici de color: “L’habitació de Van Gogh”    (Llapis de color i ceres)

– Dijous 25 setembre:                ”

– Dimarts 30 setembre:  Càlids i freds / Vius i tènues

– Dimecres 1 octubre:         ”

– Dijous 2 octubre:               ”

– Dimarts 7 octubre:    Cartell “No a la directiva 65 hores”  (En grup. Partint d’una fotografia amb contingut simbòlic. Tècnica mixta: collage + ceres….)

– Dimecres 8 octubre:    acabar  cartell    /  exercici clarobscur natura morta

Educació Visual i Plàstica

Els objectius que es plantegen a Primària es basen en el desenvolupament de les destreses de l’alumne. A Secundària, en canvi, es pretén que els alumnes, a més, adquireixin certa consciència teòrica de les possibilitats comunicatives i expressives de la imatge, i que afrontin la seva relació amb la imatge des d’un punt de vista analític i, fins i tot, crític.

Despullat femen?

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/Jg8fPMQkGq0" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Mira aquesta pàgina web de Renoir

EDUCACIÓ VISUAL I PLÀSTICA

A Primària els objectius que es persegueixen es basen en el desenvolupament de les destreses de l’alumne. A Secundària a més, es pretén que els alumnes adquireixin consciència teòrica de les possibilitats comunicatives i expressives de la imatge. També que afrontin la seva relació amb la imatge des d’un punt de vista analític i, fins i tot, crític.