Aquest segon concurs proposat per la biblioteca Somnis era un Jocs de Pistes. Només els més espavilats han trobat la sol·lució! Era l’home dels Nassos.
Premi biblioteca: Joc de pistes
Leave a reply
Aquest segon concurs proposat per la biblioteca Somnis era un Jocs de Pistes. Només els més espavilats han trobat la sol·lució! Era l’home dels Nassos.
Com cada any, els alumnes de Cicle Inicial varen anar a les Vetes a cantar unes quantes Nadales. Després de cantar-les, van desitjar un Bon Nadal a tothom regalant unes postals que varen fer els alumnes de Cicle Mitjà.
Els llenyataires de la zona van portar el Tió a l’escola:
La nadala d’Eloi Muñoz va ser escollida com a guanyadora i també va elegida com a millor nadala de les presentades entre alumnes de cicle infantil.
![]() |
Els alumnes de segon varen anar a la Ludoteca. També van riure d’allò més!
Els alumnes de primer varen anar a la Ludoteca. S’ho varen passar d’allò més bé:
Els alumnes de segon de la nostra escola i de la resta d’escoles públiques de Salt, es varen trobar al pavelló de Salt com cada any per la Trobada de Jocs Cooperatius: