NADAL 2008

HEY,QUÈ TAL ?

EN PRIMER LLOC FELIÇ ANY A TOTES I TOTS ELS MESTRES.

JA HI SOM DE NOU.

AQUEST PASSAT NADAL VÀREM CELEBRAR UN CONCERT AL POLIESPORTIU MONTIGALÀ AMB LA PARTICIPACIÓ DE 5 ESCOLES (CEIP MIGUEL HERNANDEZ, PICASSO,MIRÓ,FOLCH I TORRES I CORET)

JA FA 3 ANYS QUE CELEBREM EL CONCERT AMB EL CEIP FOLCH I TORRES I AQUEST ANY S´HAN AFEGIT CORET,MIRÓ I PICASSO..

HA ESTAT UN ÈXIT DE PARTICIPACIÓ.

ELS ALUMNES DE PRIMÀRIA VÀREN TREBALLAR DE VALENT I VAN ACTUAR AMB GRAN ÈXIT.

PRIMER VA CANTAR ” FUM FUM FUM ”

SEGON VA CANTAR CONJUNTAMENT AMB ELS ALUMNES DE SEGON DEL FOLCH I TORRES INTERPRETANT “WE WISH YOU A MERRY CHRISTMAS”

TERECER I QUART VAN ACTUAR JUNTS I VAN FER UN MEDLEY DE VILLANCICOS,UN D´AQUÍ “ARRE BORRIQUITO” I UN DE VENEZUELA “MI BURRITO SABANERO”.

I CINQUÈ I SISÈ VÀREN INTERPRETAR “QUALSEVOL NIT POT SORTIR EL SOL” AMB CORAL,FLAUTA,PERCUSSIÓ,GUITARRA I SUPORT D´IMATGE.

ELS ALUMNES HAN TREBALLAT MOLT I AUÍ TENIU UNA MOSTRA GRÀFICA DE L´ESDEVENIMENT.

D´ALTRA BANDA ELS ALUMNES D´INFANTIL VÀREN CANTAR I RECITAR NADALES EL DIA ABANS AL TEATRET DE LA NOSTRA ESCO