23 d’abril, representació de sant Jordi

sant-jordiEl proper divendres 23 d’abril, durant el dematí farem una fira de primavera on nosaltres tindrem una parada d’intercanvi de llibres que ja no serveixen però que estan en bon estat. Altres alumnes vendran roses, llibres, esmorzar i begudes, manualitats. Els pares i mares podreu entrar a l’escola a veure-la i comprar a partir de les 11h.

A més, els alumnes de Cicle Inicial estem preparant una representació titulada “la primavera” que tracta d’aquesta bonica estació de l’any.Entre altres coses hi ha cançons, poemes en català i anglès, cançons i danses, a més de la típica llegenda de sant Jordi. Per als pares farem la representació a 2/4 de 5 (… i recordeu, si teniu algun germà petit, el podeu recollir quan acabi la representació a l’aula de psicomotricitat).

Esteu tots convidats.