Hola, món.

L’equip de profes de 5è hem creat aquest espai de comunicació entre nosaltres, els alumnes de 5è i les famílies, que tot just estrenem aquest principi de curs.

En ell hi trobareu informacions, notícies i enllaços (links) a pàgines que poden ser interessants dintre de les diferents categories que anirem creant.

Alumnes estudiant

16 thoughts on “Hola, món.

1. jramos28jramos28 Post author

Hola Ariadna.
    El bloc és això: un bloc.
    No és un fòrum en el qual la gent pugui parlar entre ells. La finalitat és que comenteu les entrades concretes de cada un dels temes que dia a dia van sortint.
    Gràcies per les teves aportacions.
    Espero que segueixis enviant-les!

2. Ariadna

HELLO NO CREUS QUE TINDRIA QUE TINDRIA QUE TE QUE AVER UN LLOC PER ESCRIURE AL BLOC EN GENERAL

3. neus

ola! el joc de socials dels mapes es molt interesant, el segon es una mica mes dificil! buenoo els qe no an entrat encara us dic qe el bloc esta molt beee! dew

4. GALA BARBA BARNILS

Hola a tothom, m’estreno al nou bloc de 5è.
    Espero escriure molts missatges.

Us desitjo molt bon curs !!! petons

5. Sergi Ibáñez

Hola Jose, sóc en Sergi i et vull demanar el teu correu electrònic pr poder-te enviar un missatge pels deures d’informatica