Seqüencia d’activitats proposades

 

1.- El professor projecta a la pisarra interactiva de l’aula tot un seguit de imatges amb contingut sobre la cèl.lula.
Amb la intervenció dels alumnes es van comentant les diverses imatges i el seu contingut.
Acte seguit,un alumne “representant” surt i amb l’ajuda d’un llapis digital,entre tots confeccionarem un mapa conceptual sencill,intentant relacionar tots els conceptes sobre la cèl.lula.
En acabar,el professor,dividirà la pissarra digital en dues parts ,en una veurem el mapa conceptual fet per nosaltres i en l’altra un mapa conceptual que ja tenia elaborat amb el contingut.Podrem comparar i veure quina informació falta i perqué.

Descobreix la cel.lula i la seva clasificació:

 

 

Diapositiva12.- Visualitzarem un vídeo de Youtube per aprofundir tota la información que hem rebut sobre la cèl.lula.

PER A SABER MÉS !!!!!!!!!!!!!!

 3.-Si tenim dubtes o volem saber més…. Veurem un enllaç a wiki,enciclopèdia multimedia.Un alumne apoyarà el dit a l’enllaç i veurem que dins la informació hi han altres enllaços per a poder seguir buscant información o resolguent dubtes.

 

Entra al enllaç si vols coneixer més sobre el tema  …………

wiki

El text està disponible sota la Llicència de Creative Commons Reconeixement i Compartir-Igual

4.-Tenim tot un seguit d’activitats JClic per poder realizar a la pissarra digital.
Per turnos,els alumnes aniran realitzant activitats .Entre tots anirem comentant la resolució de aquestes activitats.

 
ACTIVITATS JClic