educ_physique01_petit.pngDes de fa 7 anys diverses escoles públiques de Sabadell fem una trobada esportiva amb els alumnes de sisè curs.

El maig de 2008 es va  celebrar a les instal·lacions de l’Olímpia el VII DIA DE L’EDUCACIÓ FÍSICA amb la participació de 400 nens i nenes de sisè curs de diferents escoles de Sabadell.
Al mateix temps 329 alumnes ho feien a les Pistes d’Atletisme Josep Molins.

La jornada s’ha iniciat amb la disputa del cross. I a continuació dividits en diferents equips cada un dels esportistes ho pogut practicar 5 modalitats esportives diferents: paracaigudes, plat volador, joc de “mate”, salt d’alçada, velocitat 40 m., relleus 4 x 100, salt de llargada, pes, raquetes, petanca, minihandbol, voleibol, minibàsquet, futbol, joc del mocador amb una bitlla, bitlles, pilotes cangur, malabars, jocs tradicionals, joc de la bandera i saltar a la corda.

Va ser una jornada força agradable on els alumnes van participar amb l’únic incentiu de gaudir de l’esport i d’intentar guanyar, sense podis ni medalles, mentre tot jugant aprenen a competir.