CENTRE

Som-hi, amb esforç i constància, PODEM!

[slideshare id=347855&doc=presentaci-reuni-alumnes-nous-1207920769918029-8&w=425]

20 thoughts on “CENTRE

1. Antonia

¡Enhorabuena ! se nota la dedicación y esfuerzo. Mucha frecura. Está muy bien y está cuidado con mucho mimo.Yo te animo a que sigas haciéndolo porque vale la pena para todos ¡Gracias !

2. Montse Queralt Post author

Hola
    per veure les activitats que es van fent a l’escola només cal que busqueu els articles, ja en tenim uns quants.

3. EdDu

Això és una cosa estranya però divertida i interesant però surten molt poques fotografies i ames el de 2n d’ESO surtim molt poc ¬¬ jejejeje…

4. pauete

una pag. del cole, per fi!!!!!
    pensava que mai no la tindriem!!!!
    en fi, que está molt bé!!!!!!!
    i això de posar un comentari també

5. Montse Queralt Post author

L’escola disposa de web fa uns 8 o 9 anys.
    Normalment a 2n d’ESO quan explico com es fan els webs i proposo que se’n faci un, ensenyo el nostre i d’altres per tal que tothom prengui idees de com pot fer la seva pàgina.

Des de fa uns 4 anys en els documents que s’entreguen gairebé sempre porten les dades de l’escola, entre elles està l’adreça electrònica i web.

La novetat d’aquest any és la possibilitat de poder fer comentaris.

Me n’alegro que us agradi. Aquesta és la intenció.

6. Paula Barreras

M’agrada molt veure les fotos de la meva escola perqué així puc veure els amics del meu curs “Els Dofins”

Anim amb el bloc que está molt guapo

Paula

7. Yolanda

S’ha aconseguit crear un espai molt maco i interessant, on tots podem aportar una mica de nosaltres, amb els nostres comentaris i les nostres idees. Us felicito perquè m’agrada molt. Està molt currat!! Cada vegada més la nostra petita escola es va fent més gran!! Enhorabona.

8. Jose Viudez

Hola! Em dic Jose tinc 22 anys i soc un ex alumne de l’escola, ja coneixia el web i em feia il·lusió tornar a entrar. Felicitats! trobo que es un referent especialment per mi, pels records i adonarme de com passa el temps! Una abraçada i fins aviat.

9. Imma

Sóc una mare d’una nena de P-3 i només volia felicitar-vos per aquest nou espai on poder aportar el nostres comentaris. Enhorabona per la tasca que esteu fent, pel bloc i també anirmar-vis a participar a les trobades de FEAC que un grup de pares y mares fem a l’escola un cop per trimestre i on parlem de temes diversos que afecten a l’educació del nostres fills.

10. patricia

jo crec que aixó de la web està molt bé surten casi totes les fotografíes de tots els cursos però no hi han les fotos de 1r d’E.S.O del dia de carnavalÖ!!! bueno moltes gràcies.

11. natalia & Mireia

hola,bondia
    ens agradaria que posesiu les fotos de carnaval de 1r d’eso de les bebes.
    Aa i s’hi pot ser també ens agradaria que posessiu els powers point que vam fer els tres grups que anirem a cantar !!

Gracies!!

att:
    Mireia&Natalia

12. Lorena i Eva

Holaaa!

Estem aqui al cole, veient la web, ens agrada molt!
    Pensem que aquest curs podem fer fotos de les sortides i activitats, per cargar-les a la pàgina després.

Petonss!

Lorena i Eva*

13. miguel angel

Holaa!

He vist la web i és molt maca.
    Estic al cole, quan fem excursions
    les fotos es descarreguen aquí després
    les fotos les carregarem aqui.

Adéu!

Miguel Angel*

14. Marta J

Hola!!!
    He estat mirant la web de l’escola i està molt bé! Us felicito perque entre tots estem creant un espai molt interessant. Està molt bé el poder entrar i anar mirant les coses que es fan a l’escola! Continueu així i enhorabona!!

15. Lydia

La nostra filla aquest curs deixa l’escola. Han estat tretze anys molt profitosos, tant per ella, doncs s’ha format com estudiant, però sobretot com persona. I també per nosaltres com pares, gracies a l’escola em descobert el meravellós món de l’educació.
    Durant aquest anys, em tingut la gran sort de sentir-nos molt acompanyats en la difícil tasca d’educar als nostres fills, tant pels mestres, com pel personal no docent, el grup pastoral, l’Ampa i també pels joves monitors de l’esplai Alezeyas.
    El nostre agraïment mes gran per tots ells.
    Ànim i continueu per aquest camí sempre!
    De tot cor. Família Catalan Nebot.

16. sandra osorio

estic molt contenta de que hi ha una web del col.egi per que asi beig moltes fotos de el col.legi i de els meus companys

MOLTS PETONS!!!!!!!