1ª entrevista puntuable del Treball de Recerca, 25 de juny

Aquest dimecres els i les alumnes de 1r de batxillerat es reuneixen amb els seus tutors i tutores per realitzar la primera entrevista puntuable del treball de recerca 2008-09. Al final d’ aquesta reunió tots els alumnes han de deixar clar quins objectius es comprometen a fer durant l’ estiu.

Recordem que, segons l’ avaluació de treball de recerca 2007-08, la majoria dels nostres alumnes reconeixien que haver treballat més durant l’ estiu els hagués estat molt beneficiós per afrontar un curs com el 2n de batxillerat.

Els i les tutores tindran a la seva disposició el full de registre d’ entrevistes a la sala de professors aquest dimecres.

Bona revetlla de Sant Joan!

Propostes de TR (alumnes)

Tots els i les alumnes que vulguin proposar un tema propi, i no un dels que apareixen en el recull de l’ institut, han de omplir aquest formulari i lliurar-lo al coordinador de batxillerat a la següent adreça (coordbatx@gmail.com) o en mà abans del dimecres 30 d’ abril.

Un cop s’ hagi fet el lliurament, els departaments consideraran les vostres propostes per decidir si són acceptades.