FI DE CURS 2024

I a la fi el tan esperat, o no tant per altres, fi de curs. Hem tingut les tradicionals danses, molt esportives aquesta vegada, i unes anelles olímpiques fetes per mestres i alumnes. Tot seguit hem tingut una sorpresa, ja que la nostra secretària, l’Amèlia aquest curs es jubila i li hem dedicat una cançoneta. Ha estat molt emocionant. També un ocellet ens ha composat una cançó i ens ha fet un vídeo ben xulos per a l’escola on hi sortim tots nosaltres. I ja per la tarda els més grans de l’escola han tingut el seu moment, amb un vídeo de comiat molt bonic i una graduació ben emotiva. Us desitgem molta sort en aquesta nova etapa, nois i noies!

Si voleu veure les fotos i vídeos d’aquest dia, vídeo de comiat de 6è i graduació inclosos, cliqueu AQUÍ:

GIMCANA DE FI DE CURS

Igual que cursos anteriors els últims dies abans de les vacances els dediquem a fer activitats especials. Una d’aquestes activitats és la gimcana de fi de curs que hem fet padrins amb fillols. Ho hem passat molt bé al ritme de la música i esperem repetir l’any vinent!

Si voleu veure les fotos i vídeos cliqueu AQUÍ:

TROBADES AMB PADRINS 3r TRIMESTRE

Durant aquest curs 2023-24 ens trobat diverses vegades amb els nostres padrins de 5è i 6è. Hem fet lectura i activitats molt xules. Aquí teniu les fotos de les trobades del tercer trimestre. L’última trobada d’aquest curs hem fet un Kahoot junts i hem intercanviat obsequis ben xulos. Gràcies. Ens veiem el curs vinent, padrins!

Si voleu veure les fotos del tercer trimestre AQUÍ:

SANT JORDI 2024

Aquest curs hem tingut un St. Jordi del més complet. Hem fet les clàssiques activitats de Jocs Florals, amb uns escrits ben originals, i manualitats. Però també hem tingut una setmana ben farcida d’activitats: trobades de padrins i fillols, decoració del vestíbul, discopati, fins i tot una reunió amb els delegats de cada curs amb la temàtica “què ens agradaría millorar de la nostra escola?”. I com a novetat aquest any s’ha fet un contacontes a Infantil amb la col·laboració de les famílies. Gràcies famílies per a fer-ho possible!

Si voleu veure les fotos i vídeos de les activitats, i els escrits guanyadors, cliqueu AQUÍ:

GIMCANA DE PASQUA

Els nens i nenes del Tomàs Moro, acabem el segon trimestre amb una gimcana de tota l’escola. Al matí l’hem fet els alumnes de Primària. Hem fet grups mixtes i l’alumnat de sisè ha estat l’encarregat d’acompanyar-nos a totes les estacions. A la tarda l’hem feta els nens i nenes d’Infantil amb la col·laboració de l’alumnat de cicle superior. Ha estat molt divertit!

Si voleu veure les fotos, cliqueu AQUÍ:

SPIRIBOL

El passat divendre tot l’alumnat de Primària de la nostra escola, vam gaudir d’una gran jornada esportiva practicant l’SPIRIBOL.
A més a més de passar-ho molt bé treballant en equip, vam poder colaborar amb la @fundacionuapo, doncs l’spiribol és un esport solidari on QUI JUGA TAMBÉ AJUDA.
Gràcies Chus Hervera per aquest matí tan ESPECIAL i per compartir amb nosaltres tantes BONES PRÀCTIQUES.

Cliqueu damunt la imatge per veure les fotos.

SPIRIBOL de Neus Serra Domènech