Recursos de l´àrea de matemàtiques de tots els blocs de continguts curriculars.Només cal que cliqueu en el següent enllaç i entreu dins de la “motxilla”.
http://www.ceip-diputacio.com/
Recursos de l´àrea de matemàtiques de tots els blocs de continguts curriculars.Només cal que cliqueu en el següent enllaç i entreu dins de la “motxilla”.
http://www.ceip-diputacio.com/
Hola companys i companyes,ja fa gairebé un mes va començar el nou curs escolar i,amb aquest,la il.lusió per començar nous projectes.
A continuació us presento el projecte “Un recorregut per la Prehistòria i l´Edat Antiga;com diu el títol vol donar una visió global de les diferents etapes i periodes des del Paleolític fins a la Civilització Romana. Si voleu saber més us deixo la següent presentació:
A l´hora de posar a la pràctica cal tenir en compte:
– Coneixement en l´ús dels blogs (publicar arxius,presentacions,imatges,audio,categories,etc.)
– Comptar amb els recursos adients.
– Canviar en el plantejament metodològic: els alumnes són els realment protagonistes del seu propi aprenentatge.
Aquesta presentació serveix per repassar els continguts treballats sobre els éssers vius.
En aquest espai publicareu les resenyes d´aquells llibres que aneu llegint a la classe,així coneixerem els vostres gustos i les vostres opinions. Per facilitar-vos la tasca us adjunto la plantilla per escriure la resenya; un cop escrita la publicareu vosaltres mateixos al blog de l´aula.
plantilla-resenya-bibliografica
OBJECTIUS:
– Desenvolupar la competència comunicativa oral,escrita i audiovisual.
– Utilitzar adequadament les tecnologies de la informació.
– Utilitzar la lectura com a font de plaer.
RECURSOS:
– Llibres.
– Espai de la biblioteca.
– Ordinadors.
– Plantilla de la resenya.
TEMPORALITZACIÓ
Setmanalment durant tot el curs, a l´espai de la biblioteca,una estona.
AVALUACIÓ
– Llegir els llibres.
– Escriure les resenyes ,tenint en compte la plantilla, i publicar-les en el blog.
– Participar en el blog,valorant i fer suggeriments i/o comentaris de les resenyes dels altres companys/es.
A l´aula estem treballant les notícies. La idea és que heu d´escriure una notícia,sobre el que volgueu,i publicar-la al blog.
Per ajudar-vos en aquesta tasca us deixo el següent enllaç; us explicarà com es redacta una notícia.
http://www.xtec.cat/projxarxa/recursos/periodistes/noticia.htm#34
A més, aquí teniu totes les activitats què hem fet i farem en aquest TALLER DE PREMSA:
OBJECTIUS:
– Apropar els alumnes a la premsa escrita.
– Llegir notícies.
– Conèixer l´estructura de les notícies i analitzar el seu contingut.
– Redactar notícies i publicar-les al blog.
– Fer aportacions al blog.
RECURSOS:
Diaris,ordinadors,paper.
TEMPORALITZACIÓ:
1 hora setmanal durant un trimestre.
AVALUACIÓ:
– Redactar notícies tenint en compte la seva estructura.
– Publicar-les al blog de la forma adequada.
– Participar al blog fent suggeriments i comentaris.
Benvolguts/des,
en aquest espai recollirem algunes de les activitats que fem a l´aula; també serà el lloc on recollirem les vostres idees,suggerències,.. per millorar-lo i trobareu activitats dirigides a reforçar tots aquells continguts que es treballin a la classe.
Espero les vostres aportacions.