La setmana del 27 de febrer al 3 de març els alumnes de 1r, 2n i 3r vam fer una estada a Irlanda. El dilluns només d’arribar, vam fer una visita guiada per la ciutat de Dublín. Al vespre ens vam desplaçar fins a Swords on ens esperaven les diferents famílies d’acollida.
Durant la setmana vam fer diferents activitats. Els matins els vam dedicar a conèixer la ciutat, anar de botigues, visitar el castell de Malahide i el Trinity College, on hi ha la biblioteca on es van gravar algunes escenes de les pel·lícules de Harry Potter.
A les tardes, tots els alumnes estudiàvem a les classes del col·legi Nathional College of Ireland, on vam aprendre molt i també ens vam divertir.
També vam gaudir d’una tarda a la bolera on ens ho vam passar molt bé i vam riure molt.
A la tornada molts estaven contens i d’altres estaven cansats, però tothom tenia ganes de tornar a veure a les seves famílies.
Va ser una experiència extraordinària i emocionant!
Estel i Carla