Arxiu mensual: gener de 2011
Taller de pintura
Quin gran artista Joan Miró ¡ Al taller de pintura estem treballant l’ obra d’ aquest genial pintor. Aquest video ens ajudarà a conèixe ‘l millor. [kml_flashembed movie=”http://www.youtube.com/v/C0L9w_VHe6M” width=”425″ height=”350″ wmode=”transparent” /]
Taller d’ Exploradors de l’art
Ens agrada fer d’ il.lustradors ¡ Els alumnes de tercer anirem al Centre Cultural a fer una visita-taller per veure l’exposició d’ il.lustracions de la Carme Solé Vendrell. Aquí teniu una imatge seva recent.
Avui comencem el bloc
Aquest és el nostre primer article del bloc adreçat als alumnes de tercer .Volem proposar-vos que cliqueu aqui si voleu fer activitats per conèixer millor un dels espais naturals més bonics de Catalunya . Delta de l’ Ebre.
Hola, món.
Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!