Hola a totes i tots,
els temes que portarem a judici en l’assignatura de Educació per la ciutadania són els següents:
- La guerra d’Irak.
- L’abstenció electoral en la democràcia.
- Hi ha d’haver una representació proporcional de tots els col·lectius en política?
- La nostra actitud davant les desgràcies.