Ciutadania: els temes de debat

Hola a totes i tots,

els temes que portarem a judici en l’assignatura de Educació per la ciutadania són els següents:

  • La guerra d’Irak.
  • L’abstenció electoral en la democràcia.
  • Hi ha d’haver una representació proporcional de tots els col·lectius en política?
  • La nostra actitud davant les desgràcies.

Deixa un comentari