Tecnocat

Tecnocat, va néixer de la necessitat, de la curiositat, de la inquietud de cercar noves maneres de fer arribar la informació als meus alumnes.

Cada cop és més necessari incorporar les noves tecnologies a la tasca docent i tant els blogs com els espais interactius són molt interessants.

Aquest espai ha sortit de la fusió de dos blogs muntats a Blogger, on en un hi havia articles i l’altre estava especialitzat en vídeos.

Vaig decantar-me per blogs ja que de manera molt senzilla i pública es podia fer una recopilació de material molt interessant per l’assignatura.

De passava ampliava les opcions dels meus alumnes, que fins ara estaven redrigits únicament a phobos,

Aquí i poden trobar documentació i activitats de l’assignatura a diferents nivells d’eso i batxillerat que he donat a l’assignatura de Tecnologia, que tot i estar en decadència, encara agrupa coneixements molt variats, pot ser d’aquí, el seu èxit o el seu fracàs, la seva estima o el seu odi er part dels alumnes.

Espero que gaudiu de la vostra estada.

Josep M