2 thoughts on “Hola!

  1. Sr WordPress

    Hola, això és un comentari.
    Per a esborrar un comentari, inicieu la sessió i mireu-vos els comentaris dels articles. Allí hi trobareu l’opció d’editar-los o eliminar-los.

  2. rosa maria molist

    Hola a Tots!!
    No us sorprenguin les meves observacions que decideixo fer tot seguit, doncs sóc molt “nova” en la 2.0
    Em pregunto quin són tots ?? Tots els alumnes del curs ?
    També em pregunto quin tipus de bloc és aquest que no té títol ? Manuel és que ets tu qui l’ha escollit així ? Té algun sentit especial ?
    També em pregunto per què les intervencions no venen signades ? i allò de les etiquetes ?
    Bé, estic contenta de la idea.. Espero ens faci un bon acompanyament !!!
    Rosa Maria.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *