Hola, això és un comentari. Per a esborrar un comentari, inicieu la sessió i mireu-vos els comentaris dels articles. Allí hi trobareu l’opció d’editar-los o eliminar-los.
rosa maria molist
Hola a Tots!!
No us sorprenguin les meves observacions que decideixo fer tot seguit, doncs sóc molt “nova” en la 2.0
Em pregunto quin són tots ?? Tots els alumnes del curs ?
També em pregunto quin tipus de bloc és aquest que no té títol ? Manuel és que ets tu qui l’ha escollit així ? Té algun sentit especial ?
També em pregunto per què les intervencions no venen signades ? i allò de les etiquetes ?
Bé, estic contenta de la idea.. Espero ens faci un bon acompanyament !!!
Rosa Maria.
Hola, això és un comentari.
Per a esborrar un comentari, inicieu la sessió i mireu-vos els comentaris dels articles. Allí hi trobareu l’opció d’editar-los o eliminar-los.
Hola a Tots!!
No us sorprenguin les meves observacions que decideixo fer tot seguit, doncs sóc molt “nova” en la 2.0
Em pregunto quin són tots ?? Tots els alumnes del curs ?
També em pregunto quin tipus de bloc és aquest que no té títol ? Manuel és que ets tu qui l’ha escollit així ? Té algun sentit especial ?
També em pregunto per què les intervencions no venen signades ? i allò de les etiquetes ?
Bé, estic contenta de la idea.. Espero ens faci un bon acompanyament !!!
Rosa Maria.