BENVINGUDA AL NOU CURS!

Benvinguts i benvingudes a un nou curs!
Novament ens esperen nous reptes i estem convençuts que el treball, la responsabilitat i el compromís amb la igualtat de drets i oportunitats ens faran millors persones.

Amb el desig que hàgiu passat un bon estiu i amb la il·lusió renovada per tal d’iniciar un nou curs, us esperem ben aviat!

Resultat d'imatges de NOU CURS ESCOLAR

Taller fi de curs

Ja hem arribat a la recta final del curs, i ho hem volgut disfrutar plegats primer i segon. Hem fet un taller de ball, un de maquillatge i un de Lego. Ens ho hem passat molt bé plegats!

Festa de l’ aigua

Per fi ha arribat l’ esperada festa de l’aigua!
Tots hem gaudit d’ una estona molt divertida, hem fet molts jocs i ens hem refrescat els uns als altres.

Anem al Museu Blau de Barcelona

Avui Balenes i Taurons hem fet una excursió que feia temps que estàvem esperant!
Hem anat al Museu de Ciències Naturals de Barcelona (Museu Blau). Hem fet una activitat que ens ha agradat molt, que es deia “ Qui es menja a qui?”. Es tracta d’un Itinerari al voltant de l’alimentació dels éssers vius.
Com s’alimenten les plantes? Com deu ser el bec d’un ocell que s’alimenta de nèctar?
De la mà d’una educadora, mitjançant una petita dinàmica d’ Exploració d’idees prèvies, ha introduït el tema de les diferents maneres d’alimentar-se dels éssers vius. Després, de manera autònoma, hem completat la visita per l’exposició Planeta Vida, on hem pogut trobar resposta a algunes de les preguntes que han sorgit.
Finalment, hem anat a una zona de pícnic al parc de Collserola, on hem dinat i jugat tots plegats una bona estona!

Trenet de Vallparadís i Museu Tèxtil de Terrassa

Avui els alumnes de Cicle Inicial hem fet una sortida de tot el dia. Hem pujat al trenet de Vallparadís i hem fet una activitat molt divertida al Museu Tèxtil de Terrassa que es deia “Va de colors”, on hem pogut fer de tintorers. Després, hem visitat el museu, on hem descobert com de diferent era la moda fa 100 o 200 anys. Per acabar, hem dinat i hem jugat plegats una estona al parc.

Ha fet molt bon dia, així que ha estat una jornada fantàstica!

Colònies

Aquest any les colònies a Finca Tamarit han estat fantàstiques! Hem gaudit de la natura i ens ho hem passat molt bé tots plegats.

Jack and the Beanstalk

Avui hem gaudit d’una obra de teatre en anglès a l’ escola i ens ho hem passat d’ allò més bé! Es tracta de Jack and the Beanstalk, o Jack i la Mongetera Màgica, un conte popular anglès recollit a “El llibre de les fades” del que se n’han fet diverses adaptacions musicals i obres teatrals.

Carnestoltes

El divendres 5 de febrer vam celebrar el Carnaval a l’escola Isaac Peral. Per la tarda, tots els nens i nenes anàvem disfressats. Vam fer la rua fins al parc de Sant Jordi. Allà, els de sisè van cantar i ballar. Després els nostres mestres disfressats de Gòspel van ballar molt bé. Per primera vegada hem fet de padrins de P3 i els vam acompanyar a la rua.

(Text redactat pels alumnes de 2n-Taurons)

La Mongetera Màgica

Avui els alumnes de cicle inicial hem anat a l’ Auditori a veure una obra de teatre que ens ha encantat: La Mongetera Màgica!

“La Lina i la seva família han de marxar de casa per problemes econòmics. Aquesta crua realitat fa que la Lina s’ompli de valentia per emprendre un viatge a la cerca d’una mongetera màgica que puja fins més enllà del cel on viu un ogre i el seu tresor…”

Regals de Reis a l’ escola

Els Reis ens han deixat uns regals fantàstics per a tota l’ escola! Els ha trobat el Javi a l’ armari, que encara no havíem obert. Ens han portat una taula de ping pong, un microscopi i un nou amic: l’ esquelet Isaac!!