Les tauletes digitals milloren l’aprenentage a l’aula

El curs passat 2012-13 l’investigador de la UAB Pere Marquès va dirigir un estudi sobre si l’ús de les tauletes digitals per realitzar activitats d’aprenentage a les aules millorava la comprensió dels temes, les competències digitals, la creativitat, l’aprenentage autònom i la motivació.
El resultat ha sigut positiu, segons un 87 % dels professors que hi han participat.
Trobareu més informació al link

2 comentaris a “Les tauletes digitals milloren l’aprenentage a l’aula

  1. He trobat molt interessant l’article que has penjat sobre els pros i els contres de les tauletes. Però penso que per introduir-les a les classes és necessari fer un altre enfocament dins l’aula. Per fer-lo crec que és molt interessant llegir l’article d’en Pere Marquès:
    Què és el currículum bimodal?

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *