S.O.S. EDUCACIÓ

FESTA DE FINAL DE CURS

Hola de nou a tots i totes per últim cop. Com deia algú, tot el que comença té un final. I aquest curs no és una excepció. Però com els acomiadaments són molt tristos, totes les classes des de P-3 fins a 6è es van preparar una petita coreografia amb una música relacionada amb l’esport i ho van ballar davant de tots els pares i totes les mares. Va estar molt divertit i emotiu, i tots els/les alumnes es van esforçar moltíssim i hi van posar moltes ganes.
A més a més, els alumnes de sisè, vam interpretar “L’hora dels adéus” amb flauta.

BALL SISÈ

SISÈ I LA SÒNIA (FLAUTA)

SORTIDA A PORT AVENTURA

El divendres 8 de juny, els/les alumnes de sisè vam poder gaudir de l’última sortida d’aquest curs. Ens ho vam passar molt i molt bé i va ser la millor cloenda per tancar el nostre pas per l’Escola Els Cossetans.

HIMNO DE PORT AVENTURA

Publicat dins de General | 2 comentaris

EDUCACIÓ VIÀRIA

Les dades sobre els accidents de trànsit i les conseqüències en els nens i els adolescents fan esfereir. Per contrarestar-ne els efectes cal concentrar tots els esforços a posar en marxa programes de prevenció i reforç de la seguretat viària.

Per això, des de l’Escola Els Cossetans es vol fomentar els valors de la prevenció i la seguretat.

Amb aquesta iniciativa, es pretén:

• Sensibilitzar la població en edat escolar de la importància de la prevenció viària.

• Convertir els nens en promotors de l’educació viària dins la seva família i el seu entorn.

• Fomentar hàbits i conductes responsables.

• Consolidar unes bones pràctiques de prevenció i millora de la seguretat viària.

I tot això amb l’objectiu que els nens vetllin per la seva seguretat, tinguin una actitud positiva i potenciïn un comportament responsable.

Queen – Bicycle Race

JORNADES CULTURALS

El 23, 24 i 25 d’abril, ha tingut lloc a l’Escola Els Cossetans les JORNADES CULTURALS. Durant aquests tres dies, tots els/les alumnes del centre, hem gaudit d’allò més amb les diferents activitats: bàsquet, taller de Biblioteca, taller de Matemàtiques,…
A més, alguns i algunes dels nostres companys i companyes de classe han guanyat una medalla en les proves d’atletisme. Enhorabona!!
També hem decorat l’entrada de l’escola amb motius de la Festa de Sant Jordi.

LIDIA GUALDA RODRÍGUEZ

ENHORABONA!!!

La Lidia ha guanyat el concurs de dibuix de la samarreta de l’escola!

MOLTÍSSIMES FELICITATS!!!

FEM LA MONA!!!

El passat divendres 30 de Març vam celebrar “la mona” a l’escola.
Tots els/les nens/es van portar els ingredients per fer-la i va estar molt divertit.
Després es va fer l’exposició de la mona de cada curs a la biblioteca i per la tarda ens la vam menjar!!

L’HORT

Aquest curs els/les alumnes de sisè també col·laboren en el conreu de l’hort. Però abans de plantar-hi qualsevol llavor, cal arreglar el terreny. Així doncs, avui l’hem netejat de pedres.

Avui ens ha tocat preparar els solcs per poder plantar-hi les llavors de girasol. D’aquesta manera será molt més fàcil regar-ho.
Hem acabat esgotats, sort que no feia calor!!

FESTA DE CARNAVAL

Hola a tothom. Els/les alumnes de sisè els donem la benvinguda a la festa més divertida i boja de tot el curs, on està prohibit estar trist, enfadat o avorrit.

Avui divendres 10 de febrer ha començat oficialment el CARNAVAL a la nostra escola, amb l’arribada del rei CARNESTOLTES. I com ja és costum, els nens i nenes de sisè s’han encarregat de llegir la carta d’aquest famós personatge a tots els/les alumnes de Els Cossetans.

A més, també els hem fet saber a tots i totes la primera ordre:

Aquest dilluns, 13 de febrer,  els nens i nenes de sisè hem comprovat si tothom havia complert la primera ordre del rei Carnestoltes i després els hem fet saber la de demà:

Avui dimarts
14 de febrer, i un cop realitzada la roda d’inspecció, hem llegit la tercera ordre de la setmana:

I aquest dimecres 15 de febrer, hem donat una nova ordre per demà:

El dijous 16 de febrer, i després de tornar a comprovar que tothom complia l’última ordre, hem llegit la darrera ordre d’aquest Carnaval:

I aquí podreu veure com hem fet la disfressa. Ha estat molt divertit, tot i que teníem molts nervis perquè sortís bé.

PLANETARI

Aquest divendres 27 de gener, els/les alumnes de sisè vam gaudir de l’exposició Planetari. Tot i que va ser molt breu, tots i totes vam aprendre alguna cosa nova sobre l’univers que encara desconeixíem.

Publicat dins de General | 2 comentaris