En el decurs dels darres dos anys, Myspace ha esdevingut un element dinamitzador de la xarxa social a internet de primer ordre. En un primer moment va començar a fer-se servir únicament entre grups de música com a element de promoció, però avui dia també hi ha moltíssims particulars que en tenen un, de tal manera que comença a superar en rellevància als fotoblocs. Actualment també estan tenint molta difussió els “myspace” dedicats al cinema. La clau de l’èxit de Myspace està en que la seva posada en marxa i edició son realment senzilles, i el sistema d’amissió “d’amics” permet una difussió exponencial molt ràpida i efectiva. A més, permet a l’usuari rebre missatges interns (que no surten publicats) així com la possibilitat de decidir a qui vols admetre com a amic i editar els “posts” que t’arriben. Mitjançant Myspace la descàrrega i/o visualització de continguts multimèdia està a l’abast de tothom d’una manera ràpida, senzilla i efectiva. És l’entorn perfecte per a la difussió i promoció d’aquesta mena de continguts. http://www.myspace.com/hedtripband (música) http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=203938500 (particular) http://www.myspace.com/kerseycrew (cinema)
El Myspace com a “Xarxa Social”
Leave a reply