EL TALLER DEL COMPOSTATGE
El dia 8 de novembre va venir un senyor que es diu Josep per explicar-nos sobre el compostastatge, que consisteix en reutilitzar les coses naturals per fer adob.
Ens va explicar el que es podia compostar i el que no:
No compostar: Papel d’alumini, plàstic. La carn i el peix el podríem compostar si ho posem a sota de les altres restes orgàniques perquè sinó fa molta pudor i venen mosques i mosquits.
Sí compostar. Restes de pell de fruita de mandarian, de pera, poma,plàtan i fulles. En genera, totes les restes orgàniques.
També ens va dir que els cucs eren molt bons per l’hort perquè es mengen els paràsits de la terra i restes orgàniques i ho transformen en adob.
Va ser molt divertit i molt interesanta veuro com funcionava
Va ser molt interesant veure com funcionava la compostadora, i el que si es podia compostar i el que no es podia compostar
Si compostar: Restes de pell etc
No compostar:Papel d’alumini
Va ser molt interesant!
EStaba muy chulo y aprendimos cosas interesantes.
El profesor me caia bienn!!!
Salu2 xD