0

Avuí els de 6è hem fet un Escape Room Digital en el qual han participat 264 centres de tota Espanya i altres països. Més de 10.000 nens i nenes hem estat resolent els reptes alhora, cadascú des de la seva escola o institut.

Tot i que alguns reptes ens ha costat resoldre’ls, tots hem aconseguit superar la missió. Els continguts eren de 1r d’ESO i hem hagut d’investigar i treballar en equip per poder aconseguir l’objectiu.

Notícia sobre l’activitat:

Más de 10.000 estudiantes de toda España participan en un ‘escape room’ digital

Web de l’activitat on es publicaran els resultats:

Escape Room Digital 2019

Cliqueu a la imatge per veure les fotos.

Emprenedoria 5è 2019

0

Els nens i nenes de 5è estan en plena fase de producció dels articles que vendran a la Fira de Sant Isidre.

Els alumnes de 6è han col•laborat durant una tarda amb ells i ha sigut una experiència molt positiva.

Podeu veure les fotos clicant la imatge.

Troabada Korfball 2019

1

Els alumnes de 6è hem participat a la XXIa Trobada de Korfball entre escoles de Gavà, Viladecans i Sant Climent.

Si voleu veure les fotos i els vídeos, cliqueu a la imatge.

Resultado de imagen de korfball

0

Els nens i nenes de 6è participaran el proper dijous 11 d’abril a un Escape Room Digital!!!

Més info aquí.

Medi 6è: Europa física i política

Sortida al Palau de la Música 6è

0

El dimecres 6 de febrer, els alumnes de 6è vam anar a veure l’espectacle “Canti qui pugui” al Palau de la Música.

Vam esmorzar a la plaça de la Catedral i vam fer una passejada pel barri gòtic abans d’anar al Palau. En acabar l’espectacle, vam baixar pel barri del Born fins al parc de la Ciutadella, vam dinar allà i vam estar jugant una bona estona.

Cliqueu a la imatge per veure totes les fotos.

Resultado de imagen de palau de la musica

Visita Lola Casas 6è

0

El 24 d’abril rebrem la visita de l’escriptora Lola Casas. Si cliqueu sobre la imatge podreu accedir a la seva pàgina web per saber més coses sobre ella.

Resultat d'imatges de lola casas

Repassem les matemàtiques

0

Hola, nois i noies de 5è. Us deixem un padlet ple de jocs i activitats molt xules perquè practiqueu, repasseu i ho passeu bé amb les matemàtiques.

PADLET SOBRE PREHISTÒRIA

1

Bon dia, nois i noies de 5è! Us deixem un petit padlet sobre prehistòria. Esperem que us agradi!

Medi 6è: La Terra