Recomanacions d’estiu!

0

Doncs bé, ha arribat el moment de donar per finalitzat aquest curs tan peculiar, en el que tots i totes ens hem hagut d’adaptar i dir-vos fins aviat.

Us deixem idees i propostes que sabem que us seran útils. Si cliqueu a la imatge la podreu veure amb millor qualitat. Esperem que descanseu i gaudiu de tot allò que feu aquest estiu!

Els mestres i les mestres de cicle superior us desitgem unes bones vacances!!!

Recursos per passar un confinament

0

El confinament no està resultant senzill, així que per intentar facilitar-vos una mica aquesta situació, hem pensat fer un recull de propostes perquè les tingueu al voste abast.

En aquest recull podreu trobar activitats de tot tipus, des de tasques per treballar l’ortografia, com cursos de robòtica, passant per còmics o visites virtuals als museus més importants.

Els mestres de cicle superior l’anirem actualitzant i ampliant periòdicament.

Hecho con Padlet

“>

Representem art!

Hola!

Mai us havíeu preguntat com serien les obres d’art en la realitat?

Algunes i alguns alumnes de sisè ens hem animat i hem representat pintures amb allò que teníem per casa; aquí us deixem els resultats, esperem que us agradin! A nosaltres ens van fer passar una estoneta entretinguts i entretingudes 😉

Carpeta SOM ARTISTES!

0

Bona tarda nois i noies,

com ja sabeu, hem pensat que seria una bona idea compartir-vos una carpeta del drive per tal d’anar posant totes les vostres creacions i donar-vos idees per fer més amè aquest temps de confinament.

La idea és que envieu les vostres obres a les mestres de plàstica i elles s’encarregaran de penjar-les.

Esperem que us animeu i puguem veure les vostres creacions! Us deixo el link a continuació.

Tallers de Plàstica i "Som Artistes".: Feu clic a les pestanyes d ...

InfoK “Especial Coronavirus”

2

Medi Social 5è: El relleu de Catalunya

Hecho con Padlet

CIÈNCIA A 6è

0

Durant aquest trimestre els alumnes de 6è han estat  aprenent molt sobre el funcionament dels microscopis en els tallers de medi.

Però no sols això, han fet les seves pròpies mostres per poder observar-les després!

Heu vist mai com és el teixit cel·lular d’una ceba? És impressionant!

Un te amb menta

0

Divendres 14 de febrer, els nois i noies de 6è van gaudir d’una fantàstica audició de músiques del Magreb al Caixa Fòrum.
L’orquestra àrab de Barcelona ens va fer passar una estona molt entretinguda i interessant!

Medi 5è: Nutrició i excreció

Fet amb Padlet