General

Apneas… com podem millorar la qualitat de vida del pacient

0

 

Avui ha sortit a un mitjà de comunicació un article on explica els avenços en el camp del tractament de malalts que fan apneas nocturnes, on dòna esperança a molts pacients que necessiten controlar i monitoritzar el seu son a través d’aparells a la llar.

L’article fa referència al control que podrán dur a terme els metges que porten al pacient, des de l’hospital, sense que el pacient hagi d’anar a més visites periòdiques, monitoritzant l’activitat de l’aparell que fan servir a casa des de l’hospital.  Així, aquells pacient que tenen vida laboral complicada i els és dificultós coincidir en horaris amb els metges, podran ser seguits des de casa.

 

Això ajuda a conciliar vida laboral i familiar, sense les angoixes de demanar hores de feina per visites mèdiques, doncs cada cop el perfil de l’usuari és més complicat degut a compromisos laborals.

 

 

https://elpais.com/ccaa/2018/11/13/catalunya/1542129623_142120.html

 

 

Ús didàctic del material multimedia

0

Últimament, els meus alumnes del CFGM d’Atenció a Persones en Situació de Dependència, em comenten que algunes matèries, es fan ferragoses, i costen de seguir…

Així ruminant com aconseguir mantenir la seva atenció, he pensat en “modernitzar” els mòduls i portar-los al moment en que vivim: si faig la compra per internet, potser que porti també internet a l’aula?

I la veritat… ha estat un començament de curs molt divertit! Hem vist videos, he preparat presentacions d’slides, i fins i tot, m’estic plantejant que potser podria fer-los gravar-se a ells fent tècniques i procediments!

Serà que m’estic actualitzant? Seré una profe 2.0?

Creuem els dits i que el programa no ens deixi penjants!

(PD: tot això m’està costant hores a la pelu per tenyir les canes dels disgustos d’internet!)

Benvinguts al nou curs!

1

Benvinguts de nou a l’espai per a tècnics en APSD!

Aquest nou curs venim carregats de novetats i moltes ganes de treballar… ens acompanyeu?

Donar veu a la memòria

0

Adjunt trobareu un article on es fa una referència clara al col·lectiu de la gent gran i una de les coses més terribles que pateixen (i patim) que és la pèrdua de memòria. Espero que us agradi.

http://diarieducacio.cat/blogs/aprenentatgeservei/2017/11/06/donar-veu-memoria/

Hola, sóc la Núria

0

Hola a tothom,

Sóc la Núria, Infermera de professió i vocació, i docent de vocació i professió.  Dono classes a cicles formatius de grau mig, a l’escola Freta de Mataró.

Hola, món!

1

Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!

Go to Top