POESIA

no es una entusiasta.

Youssef Haouriqui

EXCURCIÓ A AVIÀ

El dimarts dia 5 de maig, vem anar d’excurció a Avià. Vem fer moltes coses, i el que em va agradar més va ser uns jocs que ens van preparar i un d’aquests jocs va ser el mocador. També em van agradar els jocs d’orientació que haviem de buscar diferents punts pel bosc amb un GPS, i eren molt divertits.

Alba Lozano Aguayo

TROBADA DE L’ENTORN

El dimarts dia 5 de maig de 2009, a Avià, s’hi va fer una trobada de l’entorn. Hi van assistir totes les escoles del Berguedà. Es va fer una caminada de 7,5 quilòmetres. Quan vam arribar a l’església de Santa Maria vam veure que hi havia diferents activitats preparades. El que més em va agradar va ser la prova d’orientació i l’alliberament d’aus. Aquestes activitats em van agradar molt perquè m’ho vaig passar molt bé.

Arnau Verdaguer Pons

TROBADA DEL ENTORN

Al dimarts dia 5 vam anar Avià per fer activitats amb nens d’escoles diferens i vam veura vacas,porcsun cavall i capgrosus.Ami amb va agradar cuan vam deixar un aligot i cuatra ocells mes perque ens vam explicar que astavan ferits i els agafaven per curarlos i despres els tornaven al seu avitat.

ISSAM TOUTOUH

Trobada a Avià

Dimarts dia 5 de maig  vam anar en una excursió a Avià per fer una trobada de l’entorn.
Hi han dos coses que em van agradar, una va ser quan vam dinar perque tenia molta gana i l’altre cosa va ser quan ens vam trobar em els meus amiocs perquè vam poder jugar.

Caminada a Avià

El dimarts dia 5 de maig vam anar d’excurció a Avià, hi havia gent de tot el Berguedà desde 5è  fins a 1r d’esso. Una de les coses que em va agradar més va ser quan van deixar anar l’àliga . Em va agradar perquè ara ja pot estar lliure.

Anna Boixader Sanchez

El florete

Un vecino muy zoquete

me ha dado con un florete,

cayó en un caballete

y se abrió un paquete

que contenía cosas de un banquete.

Voy a estudiar para cadete

para desquitarme del mozalbete

y no podrá sentarse ni en un retrete.

Bryan Adrian Vega Avila

Un libro es…

Avui es celebra el “Día del Libro” per recordar a Miguel de Cervantes, autor d’una de les millors novel·les que s’han escrit mai: “El ingenioso hidalgo Don Quijote de La Mancha”

A la classe de castellà hem fet aquests rodolins explicant què era per nosaltres un llibre, els hem recollit i hem publicat aquest petit llibre digital. Esperem que us agradi.

Myebook - UN LIBRO ES ... - click here to open my ebook