Hola, món!

Benvingut/da al Bloc de Cicle Superior de la nostra escola. Aquí hi trobareu una mostra dels treballs que fan els nostres alumnes a l’escola.

Als alumnes, us convidem a omplir-lo amb treballs de la màxima qualitat i a llegir els treballs dels vostres companys i les vostres companyes. Sempre és bo observar atentament què fan els altres!

Als pares, mares i familiars us convidem a anar seguint els treballs delss vostres fills i filles i dels seus companys. I, per què no? A animar els vostres fills a presentar treballs que puguin ser publicats al bloc.

Gràcies a tot@s per la vostra col·laboració.

Una resposta a Hola, món!

1. Hola, això és un comentari.
    Per a eliminar un comentari només heu d’iniciar una sessió i veure els comentaris de l’article, allí tindreu l’opció d’editar-los o de suprimir-los.