COOPERATIVE TALE

Enguany els nens i nenes de 6è curs han dut a terme activitats cooperatives en llengua anglesa amb els nens i nenes d’altres escoles de Les Garrigues. Dins del projecte GIT (Garrigues in Touch), els alumnes han pogut millorar la seva expressió escrita mitjançant els correus electrònics i la redacció d’un conte cooperatiu, així com la seva expressió oral a través de cançons i vídeoconferències.

This school year, children in Year 6 did some cooperative activies in English with children from other schools in Les Garrigues. Along the GIT Project (Garrigues in Touch), the children improved their written expression and comprehension through writing e-mails and a cooperative tale. They also improved their oral expression and comprehension through songs and videoconferences.

COLÒNIES CICLE SUPERIOR 2013-14

Activitats del primer dia –
Arribada a la casa d’Esterri d’Àneu i assignació d’habitacions i temps lliure fins a l’hora de dinar .

Grup de treball : orientació amb GPS, plànols i brúixoles
descoberta del poble : Esterri d’Àneu
sopar i una mica de gresca i… a dormir!!!

Activitats del 2n dia –
Esmorzar i sortida amb 4×4 cap al Llac de Sant Maurici.

Des d’allà sortida a peu fins al llac de Ratera, fent pel camí activitats de descoberta de la flora, la fauna i el paisatge.

Temps lliure amb l’activitat … Rascaculs sobre la neu… divertidíssim.

Tornada al Llac de Sant Maurici per la ruta de la Cascada, camí per dins el bosc i molt pedregós però …espectacular!!!!

Arribada a la casa i retorn cap a Juneda.

Tot molt interessant i divertit!!!